نماینده رژیم صهیونیستی در نشست شورای امنیت درباره اقدام تنبیهی ایران تاکید کرد که این حمله مستقیم علیه اسرائیل در نوع خود اولین بود.

اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نماینده رژیم صهیونیستی در نشست شورای امنیت مدعی شد که جهان پس از حمله ایران شاهد تنش بی‌سابقه‌ای است.
وی همچنین مدعی شد که حمله ایران تهدیدی برای مسجد الاقصی و مسلمانان بود!
وی تاکید کرد که این حمله مستقیم به اسرائیل اولین حمله در نوع خود بود.
نشست شورای امنیت برای بررسی اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل در نیویورک از ساعت ۱۴ به وقت نیویورک آغاز شده است.
رئیس شورای امنیت شب گذشته اعلام کرد اعلام کرد این نهاد بین‌المللی به دلیل حمله بی‌سابقه پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل تشکیل جلسه خواهد داد.

کد خبر 844489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 46
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 31
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    67 6
    حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن (۲۶ فروردین ۱۴۰۳) حمله هوایی به آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن برای منطقه تهدید بوده است
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    55 6
    نماینده رژیم صهیونیستی جنایتکار در نشست شورای امنیت دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل و متجدانش در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه سرپوش بگذارد.
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    19 6
    با توجه به اینکه تروریست‌های جیش‌الظلم از سمت مرزهای پاکستان وارد کشور می‌شوند ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون کاری، اقدامی و اعتراضی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟ سفر امیرعبداللهیان به عمان، قطر، روسیه، ترکیه، لنبان، سوریه، عراق و غیره هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران، کشور ایران، منطقه و جهان ندارد و از سال 1400 تاکنون هم نداشته است. شبکه تروریستی اینترنشنال دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی است. شبکه تروریستی اینترنشنال دشمن درجه یک سپاه است. حادثه تروریستی شهرستان راسک 100 درصد فقط به خاطر ناتوان، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. گروهک تروریستی جیش العدل که تحت حمایت آمریکا و متحدانش است و هم با کمک مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار از طریق خاک پاکستان وارد خاک ایران می شوند. پاکستان در مورد مبارزه با تروریست‌های جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش تاکنون متأسفانه با ایران همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند.
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    58 6
    عملکرد و رفتار برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی را قبول نداریم چون به خاطر که متأسفانه همه جانبه با رژیم کودک کش صهیونیستی و هم آمریکا و مزدورانشان همکاری می کنند و هم در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند. آمریکا همان تروریسم بین المللی است. آمریکا همان القاعده است. آمریکا همان داعش است. آمریکا حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه و جهان است و از سال 1359 تاکنون برای همه مردم ایران، عراق، منطقه و جهان ثابت شده است. پاکستان در مورد مبارزه با تروریست‌های جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش تاکنون متأسفانه با ایران همکاری نکرده است و هنوز هم همکاری نمی کند. آمریکا در حمله به کنسولگری ایران هیچ نقشی نداشت/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است. و این در حالی است که حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم جو بایدن وحشی بوده است.
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    31 5
    دولت جو بایدن وحشی از 15 مهرماه سال 1402 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا در جنگ غزه بوده است. جنایات رژیم صهیونیستی و هم آمریکا در تاریخ معاصر سابقه ندارد. سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟ سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون درسوریه چه غلطی می کنند؟ سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟ سوال اینجاست که آمریکایی ها جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟ آمریکا همان تروریسم بین المللی است. آمریکا همان القاعده است. آمریکا همان داعش است. آمریکا حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه و جهان است و از سال 1359 تاکنون هم برای همه مردم ایران، عراق، منطقه و جهان ثابت شده است.
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    19 4
    با توجه به شهادت بیش از 200 تن از سرداران سپاه اسلام از سال 2011 تاکنون در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط به خاطراهانت ها و خیانت های ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است که تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط به خاطر اهانت ها و خیانت های ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است که تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند. اسرائیل جنایتکار در جنگ غزه جز کشتار دستاوردی نداشته است. آمریکا جنایتکار در جنگ غزه جز کشتار دستاوردی نداشته است. دلیل حمله به کنسولگری ایران کشاندن پای آمریکا به درگیری تل‌آویو-تهران است. اسرائیل جنایتکار به دوستان خودش هم رحم نکرده است. و این در حالی است که دولت انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی صهیونیست ها در غزه، لبنان و سوریه بوده است
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    11 5
    رئیس بی ادب ستاد ارتش رژیم صهیونیستی جنایتکار به همراه آمریکا و انگلیس از مهرماه سال 1402 تاکنون در جنگ غزه شکست خورده است چرا؟ حمایت آمریکا از صهیونیست‌ها موجب ناامنی منطقه شده است حمایت آمریکا و انگلیس از صهیونیست‌ها موجب ناامنی منطقه شده است. صهیونیست ها و هم تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و غرب و برخی کشورهای عربی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی و ترور می زنند. آمریکا جنایتکار با حمایت از اسراییل، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در جهان بی آبرو شده است. سوال اینجاست که صهیونیست ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟ ما هشدار دادیم حمله به نیروهای ایرانی در عراق و سوریه بدون پاسخ نمی‌ماند. کاری می‌کنیم که پشیمان شوید. هیچ عملی از سوی آمریکا را بدون پاسخ نمی‌گذاریم. هیچ عملی از سوی اسرائیل را بدون پاسخ نمی‌گذاریم. سپاه قطعا به تجاوز اسرائیل در دمشق پاسخ خواهد داد. اسرائیلی‌ها نمی‌توانند بدون جنگ زندگی کنند.
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    45 12
    نیروهای ایران در آماده باش کامل انتقام از صهیونیست ها هستند | ایران قطعا حمله خواهد کرد. اسرائیل رسما در جنگ غزه شکست خورده است. آمریکا رسما در جنگ غزه شکست خورده است. به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه کشته شده اند ما جنایت اسرائیل را بدون پاسخ و بدون جواب نمی گذاریم و 100 درصد از اسرائیل انتقام می گیرد. ایران حتما به اسرائیل پاسخ می‌دهد/ واشنگتن پشت پرده جنایات منطقه است. آمریکا همدست اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران است. با توجه به شهادت بیش از 200 تن از سرداران سپاه اسلام از سال 2011 تاکنون در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط به خاطر اهانت ها و خیانت های ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است که تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نکردند و فقط سکوت اختیار کرده اند. آمریکا جنایتکار در تمام جنایات رژیم صهیونیستی جنایتکار شریک است.
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    38 9
    داعش با هدایت آمریکا، انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می‌زند و از سال 2011 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. داعش منتسب به آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    36 8
    رژیم آمریکا باید به عنوان جنایتکار جنگی مجازات شود ما در انتظار روزی هستیم که حاکمیت رژیم شیطانی آمریکا به‌عنوان جنایتکار جنگی با اشد مجازات روبه‌رو شوند. آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل با هدف مخدوش‌سازی چهره تابناک اسلام عزیز، نقشه شوم خود را از طریق به‌راه‌اندازی گروه‌های تروریستی، تکفیری و بروز و ظهور جنایات دهشتناک ضدبشری و انعکاس آن به همه نقاط عالم در منطقه حساس غرب آسیا و میان کشورهای اسلامی عملی نمودند و ضمن نابودی و تضعیف شدید زیرساخت‌ها و بنیه‌های اقتصادی و اجتماعی کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و یمن و به خاک و خون کشاندن صدها هزار انسان بی‌گناه همه تلاش خود را برای نشان دادن چهره تاریک از اسلام عزیز به نمایش گذاشتند.
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    21 5
    تروریست ها مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان در استان سیستان و بلوچستان بدون محاکمه فوری و سریع باید اعدام شوند. گروهک تروریستی جیش العدل که تحت حمایت آمریکا و متحدانش است و هم با کمک مالی برخی کشورهای عربی از طریق خاک پاکستان وارد شهرستان زاهدان و سیستان و بلوچستان می شوند.
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    31 5
    جنایت آمریکا و اسرائیل و داعش بدون پاسخ و مجازات نخواهد ماند
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    25 4
    اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم اگر اسرائیل کوچکترین اقدامی علیه ما کند تلاویو را با خاک یکسان کرده و اجازه به نتانیاهو نمی‌دهیم. اخیرا نتانیاهو در کنفرانس امنیتی مونیخ آهن پاره‌ای را درآورده و گفته این قطعه‌ای از پهپاد ایران است و اگر ما بخواهیم می‌توانیم علیه ایران اقدامی انجام دهیم. ما به آنها می‌گوییم اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران انجام دهند تل آویو را با خاک یکسان و فرصت فرار به نتانیاهو نمی‌دهیم. امروز دشمنی مثل نتانیاهو با پرونده فساد اقتصادی و دشمنی مانند ترامپ با پرونده‌های فساد انتخاباتی در مقابل ما قرار دارند که به فضل پروردگار ما هر دوی آنها را سر جای خودشان می‌نشانیم.
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    40 3
    حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت سازمان های بین المللی بوده است.
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    51 6
    حمله ایران به اسرائیل فقط یک هشدار بود و نه انتقام و باید از اسرائیل انتقام بگیریم
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    26 4
    حامیان اصلی رژیم کودک کش صهیونیستی، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    4 6
    اسرائیل جنایتکار باید تاکنون نابود می شد ولی اما متأسفانه ایران هم تاکنون در مورد جنایت های اسرائیل کوتاهی کرده است.
  • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    38 3
    حمایت های همه جانیه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از حمله اسرائیل به غزه، لبنان و سوریه برای منطقه و جهان تهدید بوده است
  • IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    35 5
    و ماهم به حمایت از فلسطین، لنبان و سوریه ادامه می‌دهیم | حمله اسرائیل به سوریه، لنبان و غزه را محکوم می کنیم
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    28 4
    اسرائیل در معرض شکست در جنگ غزه است
  • عشقم وطنم IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    16 3
    موشهای کثیف شمانگران مسلمونهانباشید .تف به ذات خراب هرچی صهیونیست وصهیونیست پرسته
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    31 2
    اقدام بامداد روز ۲۶ فروردین نیرو‌های مسلح کشورمان در شلیک پهپاد و موشک به دو پایگاه رژیم صهیونیستی در جولان و منطقه نقب و پایگاه هوایی نواتیم نشان داد که رژیم صهیونیستی علی‌رغم ادعا‌هایی که در داشتن سامانه‌های پیشرفته پدافند هوایی می‌کرد در مواجهه با توان موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران ناکام است و این امر می‌تواند تعیین معادله جدید بازدارندگی باشد. حمله به سرزمین‌های اشغالی گام مهمی برای تامین امنیت ملی بود و حتما دشمنان ایران را به محاسبات چندباره برای مقابله با مردم ایران وادار خواهد کرد. مردم دنیا به صورت زنده تصاویر اصابت پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی به سرزمین‌های اشغالی را دیددند و ادعای رژیم اشغالگر قدس قرین به صحت نیست، اما بخشی از این ادعا‌ها برای این است که رژیم صهیونیستی با تلاش برای کوچک‌نمایی اقدام جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد خود را وادار به واکنش نبیند و مجبور نباشد در حضور دنیا مجددا به ایران واکنشی نشان دهد، چون متوجه شد توانمندی ایران بسیار بیشتر از اقدامی است که در بامداد روز ۲۶ فروردین صورت گرفت.
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    20 1
    اجماعی علیه ایران وجود نخواهد داشت البته اجماع واقعی باید وقتی صورت می‌گرفت که برخلاف حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد مرکز دیپلماتیک ایران مورد حمله قرار گرفت. کسانی که این حمله را محکوم نکردند حتما طرح ادعا‌های مجدد درباره واکنش ایران را نخواهند داشت، چون اقدام ایران مبتنی بر ماده ۵۱ منشور ملل متحد و یک دفاع مشروع بود لذا محکومیت‌های بین‌المللی رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به کنسولگری ایران در سوریه مشروعیت بین‌المللی به حمله ایران به رژیم صهیونیستی در بامداد ۲۶ فروردین را داد. همه دنیا باید بدانند که تنش در منطقه ما وقتی کنترل می‌شود که صهیونیست‌ها حملات و بمباران‌ها علیه مردم غزه را کاهش و به اشغاگری را پایان دهد و دست از جنایت علیه مردم فلسطین بردارد، اما تا موقعی که این حملات و اشغالگری وجود دارد مقاومت مردم فلسطین مشروع است و گروه‌های مقاومت در کنار ملت فلسطین هستند.
  • مسلم IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    11 1
    واقعا دنیا وارونه شده رژیم وحشی اسرائیل بیشتراز ۳۳هزارنفر زن ومردوپیرو جوان روکشتن هیچی نیست بعد الان ایران شده دشمن قدس خجالت بکشید
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    37 2
    انگلیس، فرانسه، آلمان، اروپا و آمریکا از سال 1917 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین هستند.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    35 2
    سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    23 1
    شوری امنیت بی سازمان بی ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، منطقه و جهان بوده است.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    26 1
    شورای حقوق بی بشر سازمان بی ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، منطقه و جهان بوده است.
  • IQ ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 1
    تصویر حرکت پهباد های ایرانی از فراز مسجد الاقصی حرم ابراهیمی شکوه عظمتی داده بود به این مکان انگار این پرندها ماموران خدا بودند که می‌خواستن بر سر سپاه ابرهه ببارند و از مظلومان غزه دفاع کنند روز مرگ خواری قوم صهیون بدست دلیر مردان سپاه ایرانی مردانی از تبار سلمان فارسی که مقتدای شون علی ع هستش رقم خواهد خورد به رهبری زعیم عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله عظما خامنه ای مرگ بر اسرائیل روز مرگ ت نزدیکه صهیونیست کثیف
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    5 2
    نماینده بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار را باید از سازمان ملل اخراج شود.
  • احمد ابو علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    7 2
    از کی نگران مسجد و مسلمانان شدی گو گولی،
  • ابراهیم IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    7 1
    بی شرف قصاب کودک کش و قاتل زنان بی گناه لازم نیست تو از مسلمانان دفاع کنی
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    5 1
    اسرائیل چه بخواهد قبول کند چه نه کثیف تمرین و خیس تمرین ذات کثیفی را دارند که بی گناه هر کاری که دوست دارن می کنند این خط این نشان به خدا وندی خدا ایران اسرائیل را با خاک یک سان می کنند
  • محمد عظیمی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    5 1
    برو بمیر صهیونیست سگ صفت کودک کش. آنجا که زنان و کودکان بی دفاع را می کشید ،نگران مسلمانان نیستید حالا که ضرب شصت نیروهای اسلام را چشیدید داعیه دفاع از مسجد الاقصی را دارید و نگران مسلمانان هستید؟ننگ و نفرین بر ذات ناپاکتان تک تک شماها همانطور که کشورتان جعلی و نا مشروع هست، خودتان هم حرامزاده و ناپاک هستید و به باور قرآنی ما اصلا کر و کور و گنگ هستید و قدرت درک مسائل انسانی را ندارید ،چه برسد به اظهار نظر در مورد مسجد و مسلمانان. ما خواه نا خواه بسراغتان خواهیم آمد و ریشه نحس و نجستان را از زمین بیت‌المقدس خواهیم کند.
  • محمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    6 1
    مردیکه بی شعور حتی نمیفهمه چه داره میگه حمله ایران تهدیدی برای مسجد الاقصی و مسلمانان بود همین الان خودت تعدیدی برای مردم و مسلمانمان و مسیحیان در فلسطین و حتی برای مردم سراسر دنیا هستی
  • لاله IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    مسجد الاقصی مال مسلموناست .شما اونجا چه ...ی میخورید. دلتون واسه مسلمونا میسوزه که از همون مسلمونا تا حالا ۳۰ تا۳۵ هزار نفر و کشتین
  • فرهادی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    حمله ایران تهدیدی برای مسجد الاقصی و مسلمانان بود! واقعا خنده داره. 190 روزه دارن زن و بچه هارو می کشن و حالا نگران مسجد الاقصی و مسلمون ها شدن
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    آمارها حاکی از آن است که تا کنون بیش از 35 هزار نفر فلسطینی شهید بیش از 25 هزار نفر مجروح شده‌اند که نیمی از آنان زنان و کودکان هستند. همزمان با تداوم حملات ددمنشانه رژیم موقت صهیونیستی در نوار غزه و تلاش این رژیم برای جلوگیری از انتشار اخبار این جنایات به جهانیان، آمار جدیدی از کشتار خبرنگاران به‌دست اشغالگران منتشر شد..
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    1 0
    تورو خدا،رژیم صهیونیستی،که همیشه ،تروریست وکودک کش،بوده،یعنی مارو خطر میدونه برای مسلمان ها،الله اکبر.
  • م ناجی IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    صهیونیست های حرامزاده کودک کش بروند به درک اسفل السافلین
  • فدایی رهبر IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    آره خب یهودیانی صهیونیست که ۳۳ هزار مسلمون و تو ۷ ماه کشتن تهدید نیستن! حمله ایران به مراکز اسرائیل تهدیده اینا از زمان حضرت یعقوب که یوسف و توی چاه انداختن و گفتن گرگ خورده دروغگو بودن 😂😂
  • بابک IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    ... اینهمه مسلمانو دارن میکشن اسراییلیا حالا ایران تهدید شد.تف به شرغت
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    نمایندگی رژیم صهیونسیتی حامی مسلمانان شد این احمق دیگر کیست که فکر میکند شعور مردم جهان اینقدر پایین است!!!!
  • ترمیناتور IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    2 0
    شرافتآ این نماینده احمق چی زده که ما رو تهدید واسه مسلمانان میدونه،خدا لعنت کنه ساقیشو...
  • آرش IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    با موشک مافوق صوت پایگاه های نظامی رو پودر کنید ..مرحله بعد انبار های بمب هسته ای رو .
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    خفه شو یهودی کثیف شب روز دارین فلسطینی ها رو میکشین خجالت نمیکشین.ایران باید هر روز اسرائیل بزن نابود کنه .قوم کثیف که توی قرآن هم از اینه بد گفته .اسرائیل نابود میشه این وعده قرآن